week 2 in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu week 2 in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu

week 2 in LA

Blijf op de hoogte en volg

21 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

wat een week wat een week..... Afgelopen weekend ging het echt niet goed.. Ik had super veel last van heimwee en zag het niet meer zitten. Thank god for family and friends who helped me through these rough days! Mama helpt me door me elke dag een positieve spreuk te sturen, en ik kan je vertellen: het helpt!! Gelukkig was deze week al veel beter gegaan, het was namelijk me eerste school week.

Ik doe niveau C1.1. Dat is een advanced level (hoogste level). Ik heb of morning classes of afternoon classes, elke dag heb ik GE Advanced classes (normale engelse lessen) grammar classes en conversation classes. GE Advanced classes heb ik elke dag en dat is ook me vaste klasje met een super leuke teacher!

Deze week ben ik na me morning class naar het strand geweest om een beetje bij te komen van alles en bij te bruinen. Op woensdag middag was ik samen met 2 vriendinnen gaan lunchen, en daarna hadden Lotje (me nederlandse vriendin) en ik fietsen gehuurd en zijn we vanaf onze school in Redondo beach naar Venice beach gefietst. Wat was dat gvd lang zeg jesus mina. We hebben 50km (ja echt waar) gefietst. Ik kan je zeggen het was HEERLIJK!
Ik mis het fietsen echt erg want mijn huis staat op een berg zeg maar dus fietsen gaat wat moeilijk hier.
Vandaag ben ik samen met Lotje naar Hollywood naar de grove en beverly centre geweest (twee shopping malls) en hebben lekker een beetje geshopt en niks gekocht hahahaha!

Ik heb er nu twee weken opzitten hier in LA, en ik kan je vertellen: LA is niet mijn stad. Vind het (helaas) minder leuk als verwacht. Maarja, we proberen er het beste van te maken en het vol te houden!

Tot volgende week X

  • 21 September 2014 - 09:23

    Marlies:

    Hoi Dominique,
    Goed om te lezen dat je langzamerhand gewend gaat raken aan het leven in L.A.
    Wel fijn dat "school" begonnen is en knap hoor dat je zo'n hoog level volgt.
    En dat L.A. misschien minder leuk is dan verwacht......wie weet schrijf je dat over een half jaar niet meer.
    groetjes Jaap en Marlies







  • 21 September 2014 - 10:39

    Marlijn :

    Lieve schat,

    Leuk om jouw reisverslag te lezen en te weten wat jij allemaal doet daar in LA. Wat ben ik jaloers zeg!!

    Al het nieuwe is in het begin wennen, wie weet wat je over een tijdje zegt!
    Ik ben er altijd voor je door dik en dun. Wij allemaal helpen jouw er wel doorheen. Je kunt het lieverd, ik heb alle vertrouwen in je!!

    XXX Marlijn

  • 21 September 2014 - 16:31

    Danique Van Beers:

    Hoi Dominique,

    Ik vind het leuk om je reisverslagjes te lezen!
    Wel vervelend van je heimwee maar super lief van je mama dat ze je positieve spreuke stuurt!
    Ik ben erg benieuwd naar meer verhalen, ik ben stiekem een beetje jaloers hihi!
    Super dat je school ook zo leuk vind!
    Probeer maar lekker te genieten het is namelijk zo voorbij!

    Dikke knuf!
    Danique

  • 25 September 2014 - 14:53

    Cindy :

    Lieve Dominique! Leuk om te lezen en dat
    Blije gevoel gaat wel weer komen!
    Weet ik zeker, zo'n lieverd als jij gaat overal
    Haar weg vinden! En daarbij is loon op zand echt suf, dus al
    Is LA niet wat gedacht; het is er al gauw 100x gaver dan hier

  • 25 September 2014 - 14:54

    Cindy:


  • 25 September 2014 - 14:56

    Cindy:

    Mijn reacties Komen niet goed door.

    Maar dikke kussen van ons viertjes, we
    Missen je!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2014

OOPS

10 November 2014

2 months later

01 November 2014

Updatje

26 Oktober 2014

Update

12 Oktober 2014

Weer een week voorbij

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 3969

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: