Update - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hee allemaal!

I know I know, vorige week geen blog... My bad!
Weer 2 weken voorbij gevlogen. Wat gaat het toch snel...
Ik weet niet meer precies wat er is gebeurd of wat ik heb gedaan, maar ik zou het proberen te bloggen.

Ik ben vorige week zaterdag met 3 vriendinnen (italiaan, spanjaard en een nederlander) naar een plek geweest on top of the hill. Wat een super uitzicht. Er was niet veel te doen daar eigelijk, er was een hele mooie oude liberay, en een paar gezellige cafetjes. Maar het was een gezellige dag met wat vrienden.
Die week ben ik een level up gegaan. Ik zat in c1.1 en zit nu in c1.2 (het is een beetje ingewikkeld, maar het is een van de hoogste levels).
Dat betekende dus dat ik een nieuwe teacher kreeg, en niet helemaal dezelfde klas terug kreeg.
De teacher is een man (de vorige was een vrouw) en is gelukkig super aardig.
Deze week hebben we niet veel speciaals gedaan. (buiten het feit dat ik ziek ben geweest, ben mega verkouden, loop te snotteren hoesten en koppijn van hier tot loon op zand) However, hebben we ons wel goed voorberijd op Field Day.
Field Day is een dag waar je met je team (je class) een eigen team name, cheer, en poster maakt. Met dit team 'strijd' je tegen andere teams om de hoofdprijs (PIZZA PARTY!!!!).
Dit is echt super leuk, iedereen doet lekker gek.
Field Day is aankomende donderdag, dus laat ik in de volgende blog weten hoe het is gegaan.
Deze donderdag was ik samen met Lotje (hoi lod) alweer naar een YouTube event geweest. Awesomeness TV invited us for a pumpkin carving pizza party. MEGA vet. Hebben ik het hoofd kantoor van awesomeness TV onze pumpkin geschilderd. (awesomeness TV is een heel bekend YouTube network) En ja hoor, heb een paar bekende YouTubers ontmoet! YAY!
Vandaag was ik met me italiaanse vriendin naar een park geweest (prachtige view also) om lekker te relaxen. Daarna zijn we samen met 3 andere (ook italiaanse, ja ja ik zoek ze op) uit weesten eten. Heerlijk. Pasta with shrimps heb ik op.
Morgen ga ik met 3 vriendinnen naar de mall om een outfit te scoren voor Halloween en Field Day. Ja Ja Halloween komt eraan, me eerste echte Halloween party..
Qua homesickness gaat het gelukkig iets beter. Soms heb ik natuurlijk nog wel mijn momentjes, maar dan denk ik: nog 54 dagen en dan komen papa mama en rick me lekker opzoeken voor 2 weekjes :) (kan echt niet wachten!!!!!!)

Dit was het voor deze week, tot de volgende! xxx

  • 26 Oktober 2014 - 08:14

    Chino:

    Sounds pretty amazing, would you like to switch with me haha! btw is there a lot of homework? You are pretty active outdoors right? Enjoy your stay speak ya soon ;)

    Yours sincerely,
    Chinees ;P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2014

OOPS

10 November 2014

2 months later

01 November 2014

Updatje

26 Oktober 2014

Update

12 Oktober 2014

Weer een week voorbij

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 3974

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: