Weer een week voorbij - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu Weer een week voorbij - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu

Weer een week voorbij

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal :)

Alweer een week voorbij gevlogen.
Deze week is er niet veel speciaals gebeurd, maar toch een kleine update.
Maandag had ik lekker met papa en mama gefacetimed, wat voelt dat heerlijk! Na het facetimen (wat ik op school deed) ben ik met wat vrienden naar het strand gegaan en hebben lekker uitgewaaid. Gezelligheid, strand, vrienden, kon het niet beter hebben.
Woensdag ben ik met een vriendin 's ochtends gaan ontbijten bij een geweldig pancake house, en heb de ALLERLEKKERSTE OVERHEERLIJKE chocolate chip pancakes op OMG omg je vingers bij op te eten. Het vult wel echt mega erg dus is het een goed idee om ze met iemand te sharen. Die middag benik samen met dezelofde vriendin onze nagels gaan doen, we hebben allebei acrylnagels. Ik kan je vertellen sjonge jonge wat is dat vervelend. Kan niks oppakken, moet elke ochtend me roommate hulp vragen met me sierraden aan te doen, kan amper typen maar wat zijn ze mooi! haha!
Vrijdag ben ik met me class naar Barnes & Nobles geweest. DE bookstore. Ik ben niet een lees freak, maar ik kan je vertellen die bookstore is AMAZING! Mega groot en ze hebben er alles.
Na ons leuke tripje ben ik met me roommate en een vriendin gaan sporten. Sporten is eigelijk heel leuk en relaxend dus dit word een ding dat ik vaker ga doen hahaha!
Vandaag ben ik met een groep vrienden naar Santa Monica geweest, en heb heerlijk rond gelopen en wat geshopt.
Santa Monica is echt geweldig. Super veel leuke winkels, beach, markets, en street artists. Een echte aanrader dus.

Voor de rest is er niet echt iets bijzonders gebeurd, dus laat ik het voor nu hierbij :)
Tot volgende week!
xxx Dominique

  • 12 Oktober 2014 - 07:36

    Marlijn Van De Sande:

    Lieve schat,

    Het blijft super leuk om te lezen.
    Zullen ook wij eens snel FaceTime??

    Xxxxxx je beste dinnetje

  • 12 Oktober 2014 - 13:06

    Manon:

    OHH lieve do
    Wat super tof om te lezen dat je het beter naar je zin hebt!!!
    Een genot om je verhalen te lezen!!
    XX

  • 14 Oktober 2014 - 10:35

    Marlies:

    Hoi Dominique,
    Voor jou is er de afgelopen week niets speciaals gebeurd maar als je in loon op Zand woont ........zijn jouw verhalen een welkome afwisseling.
    Ik hoop dat je al beter gewend bent en steeds meer gaat genieten van alle nieuwe dingen om je heen.
    Liefs Jaap en Marlies


  • 14 Oktober 2014 - 10:35

    Marlies:

    Hoi Dominique,
    Voor jou is er de afgelopen week niets speciaals gebeurd maar als je in loon op Zand woont ........zijn jouw verhalen een welkome afwisseling.
    Ik hoop dat je al beter gewend bent en steeds meer gaat genieten van alle nieuwe dingen om je heen.
    Liefs Jaap en Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2014

OOPS

10 November 2014

2 months later

01 November 2014

Updatje

26 Oktober 2014

Update

12 Oktober 2014

Weer een week voorbij

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 3971

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: