2 months later - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu 2 months later - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu

2 months later

Blijf op de hoogte en volg

10 November 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo hallo hallo!

What a week, what a week. Probably one of the best weeks of my life.
Dinsdag was het dan EINDELIJK zo ver; meeting my rolemodels. Hier heb ik al zolang op zitten wachten, litterally since 2009 when I found out about Cimorelli.
Samen met Lotje gingen we met de bus en Uber naar Kohls in Alhambra. Kohls is een soort V&D. We kwamen binnen en zagen een kleding lijn die we allebei te gek vonden, en als je daar iets van kocht kreeg je Cimorelli's nieuwe CD er gratis bij. We wisten niet precies waar we heen moesten voor de meet&greet tot dat een medewerker ons vertelde de lining buiten was. Gelukkig waren we er al vroeg (rond 1/1.30) ds stonden we vooraan in de line. Lotje was ondertussen naar de wc, en ik had getweet naar Cimorelli dat ik al in de line voor ze aan het wachten was. Kreeg ik een DM (private message) van die meiden met aantal vragen en excitement. Na lang wachten en vrieden te hebben gemaakt in de line was het eindelijk zover, ze kwamen aanrijden.. Ik helemaal uit mn dak, echt letterlijk begon zo hard te gillen en begon te huilen want EINDELIJK zag ik ze in het echt.. Om 4 uur mochten we naar binnen, samen met Lotje en de andere 2 meisjes waar we mee bevriend raakte begonnen we een original song voor ze te zingen, vonden ze super leuk! Toen kwam HET moment, we mochten ze ontmoeten. Toen ik aan kwam lopen herkenden ze me meteen. Lisa en Amy were like OMG you're the girl from the Netherlands!!!! Toen zeiden Dani en Lauren OMG yes you are osnapitzdomi (me twitter naam) en Lisa zei van OMG yes you are Dominique!?! Ik ging helemaal uit mn dak en was like jaaaaaa omg dat ben ik!!! Ik had spulletjes voor ze bij, en snoep uit nederland die ze lekker vonden en begonnen het meteen op te eten haha! Amy zei dat ze wist wanneer ik jarig was, omdat het 2 dagen na haar verjaardag was en Lisa was hele tijd naar me aan het lachen! Toen zag ik Christina en Katherine, en die herkende me ook meteen en zeiden dat ze het super leuk vonden om me eindelijk te ontmoeten! SO WEIRD! Ik werd helemaal gek want ik vond het geweldig hun eindelijkt te ontmoeten, maar hun mij dus ook! WOW wat een geweldig gevoel. Ze vroegen natuurlijk wat me naar LA bracht en begon te vertellen over me studie here. Ze zeiden dat ze me tweets heel vaak zien, en dat ze weten hoelang ik al fan ben.Ik heb ze natuurlijk verteld how proud I am of them, and how much I love them. We namen toen foto's en hugged. We hebben hele tijd gewacht en gewoon een beetje bij hun rond gestaan. Christina en Katherine riepen hele tijd me naam en iedereen lachte hele tijd naar me. Wow wat was ik mega blij zeg.
De rest van de week was niet echt speciaal, naar het strand, school. As usual.
Toen gister (zaterdag) ging ik WEER naar Cimorelli! haha kon geen genoeg krijgen.
Samen mee ons lod en ema op dn bus en metro en uber naar Citadel Outlet voor de tree lightning performance of Cimorelli. Toen we daar aankwamen werd het duidelijk dat CImorelli niet de enigste was die kwam optreden. Maar dat maakte niet uit, we hadden er zin in.
Na wat lang wachten in een crowd die helemaal gek werd omdat er gratis random tshirts werden uitgedeeld, kwam Cimorelli op het podium en zong wat Christmas songs en 2 originals. Dit werd live opgenomen en in December uitgezonden op FOX dus alles stond in het teken van Christmas. Leuke sfeer. Toen ze begonnen te zingen en harmonizen kreeg ik meteen kippenvel. Echt WAUW. Ik wist dat ze prachtig konden zingen en harmonizen, maar in het echt is het nog mooier.
Na hun optreden hadden we het wel gezien, en liepen naar hekken waar zeg maar de doorgang was voor de artists. Daar liepen Cimorelli en andere bekende mensen vaak langs en gingen allemaal uit ons dak. Toen zag ik de oudste broer van Cimorelli (Mike) lopen en riep hem om te vragen of ie even kon komen. Hij is een photographer en artist also. Had hem verteld hoe gaaf ik zn fotos altijd vind en vroeg hem of hij kon zeggen dat Dominique uit Nederland er was. Hij natuurlijk helemaal van wow wat uit NL?! Na wat uitleg en te zeggen dat ik ze die week al had ontmoet zou hij het ze vertellen, en moest weer backstage voor fotos. Toen alles voorbij was, moesten de artiesten terug naar achter en liepen allemaal langs, ik op mn hardst naar ze roepen, en ze herkende me ALWEER! Ze zeiden OG HIII DOMINIQUE!! I died dead.. Echt zo geweldig als je favorite artists je herkennen, een indescribable feeling.
Het was rond 8 uur ofzo, maar we wilden nog niet naar huis en dus besloten we om met de metro naar Hollywood te gaan. Daar hebben we wat gegeten en rond gelopen en natuurlijk heel veel gelachen.
Heb echt leuke dagen gehad. Ben er helemaal blij van.

Ik heb mn best gedaan om alles een beetje te vertellen en uit te leggen, maar het is best moeilijk om alles in het Nederlands te zeggen soms dus vandaar dat soms het in het engels is.

Vandaag ben ik naar Starbucks geweest down the hill en een beetje aan school gewerkt.
En samen met me roommate heb ik pancakes for dinner gemaakt omdat we anders niet wisten wat we moesten eten. Ja het was gelukt en ja het was lekker. ;)

Nou, ik heb geprobeerd alles te vertellen, het kan best zijn dat ik dingen ben vergeten, maar ben zo overdonderd (is dit een woord?) en zo blij van deze week dat me hoofd een beetje een mess is.
Ik ben hier nu al 2 maanden en de dagen vliegen voorbij, kan het nog steeds niet geloven.

Tot volgende week!!
xxx Dominique

  • 10 November 2014 - 09:00

    Marlies:

    Wat fijn om te lezen dat je zo'n superweek hebt gehad. Blijf ervan genieten.
    groetjes Jaap en Marlies

  • 10 November 2014 - 09:30

    Femke:

    Ahhh do echt super om dit te lezen! Ben zo blij voor je!!!! Geniet ervan babe, dit maak je maar 1x in je leven mee! Xxxxxx V

  • 10 November 2014 - 12:41

    Mama:

    Als ik het zo lees, denk ik dat je nog wel een halfjaartje langer wil blijven! :-p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2014

OOPS

10 November 2014

2 months later

01 November 2014

Updatje

26 Oktober 2014

Update

12 Oktober 2014

Weer een week voorbij

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 3971

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: