First week! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu First week! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu

First week!

Blijf op de hoogte en volg

14 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoooooooooooooooooooi allemaal!

Vanaf vandaag hou ik iedere week een blog bij van mijn avontuur in LA!

Het begon allemaal vorige week zondag 7 September 2014.... Een reis waar ik al super lang op had gewacht ging dus echt gebeuren. Om 6 uur reden we naar schiphol waar ik vervolgens na een moeilijk en emotioneel afscheid om 10.40 richting Philadelphia vertrok. Helemaal in me uppie dat vliegtuig in (ik was doodsbang), en daar gingen we dan. 8 uur later kwamen we in Philadelphia aan waar ik vervolgens over moest stappen naar LA. 5 uur later was het dan zover, EINDELIJK in LA. Ik kwam aan bij een super leuk gast gezin waar nog 3 andere meiden uit Japan, Duitsland en Paraguay verblijven. En het uitzicht hier vanuit de tuin HALLELUJAH!!!!

Het eten is hier niet heel erg anders, maar toch wel wat anders dan dat ik gewend ben thuis. Hier eten we namelijk savonds niet echt samen, en sochtends heb ik al lekker een keer pancakes, hotdogs?, toast en cereal op. Savonds kookt me hostfamily gelukkig wel wat anders dan vies fastfood haha!
Natuurlijk heb ik al veel Starbucks op... ;) (het is heel goedkoop en het is recht tegen over me school, en eentje aan het einde van me straat).
Ook heb ik sushi voor maar $3 op HEEEEERLIJK.

Maandag was de aller eerste 'school' dag. (het was meer een introductie)
Hier leerde ik super veel leuke mensen kennen die allemaal het zelfde gingen doen als ik deed. We hebben een heerlijk dagje gehad aan het strand en hebben erlkaar beter leren kennen.

De dagen erna was het nog steeds meer introductie dan school. We zijn naar redondo beach, hermosa beach en manhattan beach geweest. WAUW wat een prachtige stranden.... En het weer omg wat is het hier warm. (ik typ dit op me kamer met een fan aan recht in me gezicht)
Savonds hebben we een bonfire gehad, en de zon zien ondergaan aan zee, in een woord WAUW!
Ik ben in Beverly Hills geweest, Hollywood, Downtown, en ben vandaag met Jan (hoi jan) boven de op de Hollwood Hills geweest en genoten van het uitzicht over heel LA. (bedankt voor de super gezellige dag vandaag Jan)

Wel mis ik het thuis heel erg. Mis alles en iedereen nu al heel erg, maar hoop dat dat een beetje over gaat.
WANT over 96 dagen komen papa mama en rick mij hier opzoeken, en dan is het nog maar 1 maand en dan ben ik al weer thuis.
Maar dat duurt nog even dus daar gaan we het nog niet over hebben haha!

Nou dit was mijn verhaal over deze week voor vandaag, tot volgende week!
(en natuurlijk tot facebook, instagram en snapchat haha)

xxx Dominique



  • 14 September 2014 - 09:58

    Joost Boons:

    Goed bezig Dominique!, hou vol en veel plezier!

  • 14 September 2014 - 10:19

    Vem:

    Superleuk om te lezen do!

  • 14 September 2014 - 11:14

    Mirjam:

    Mis jou LAgirl :(
    Ben super trots op je dat je dit doet!

  • 14 September 2014 - 11:25

    Henny Van Dongen :

    Goed bezig Domeniqe....komt goed ....ook een beetje plezier maken hé ✌️

  • 14 September 2014 - 11:27

    Mama:

    Wij zijn super blij dat je in zo'n leuk gastgezin terecht bent gekomen!!
    Ga van je tijd in LA genieten, maak veel nieuwe vrienden en voor je het weet komen wij je opzoeken!!
    Heel veel succes op school van de week. Wij zijn super trots dat je op zo'n hoog niveau begint, knap hoor.
    Heel veel Liefs, Love You xxxxxxx Mama
    GENIET!!!

  • 14 September 2014 - 13:21

    Brigitte:

    nou nou dominique jij hebt al heel wat moois gezien daar in L.A. ben jalours op je hoor,en velen met mijn.je boft maar dat je daar kan studeren.en december staat zo voor je deur hoor,en zie je je ouders en broer weer. een half jaar is niks,voor je het weet ben je weer thuis.zal zegen geniet van je verblijf in L.A.maak maar veel mooie foto,s he..


    veel liefs tante Brigitte..ps misschien ga je daar wel wonen wie weet he.:-).xxxxx

  • 16 September 2014 - 22:45

    Manon:

    Wat gaaf om zo te lezen do!
    Geniet en gun jezelf de tijd om te wennen daar!
    En alsjeblieft, doe Jan de volgende keer de groeten van me!!! Haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2014

OOPS

10 November 2014

2 months later

01 November 2014

Updatje

26 Oktober 2014

Update

12 Oktober 2014

Weer een week voorbij

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 3977

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: