One month later..... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu One month later..... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dominiquevanesch - WaarBenJij.nu

One month later.....

Blijf op de hoogte en volg

07 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hee allemaal!
Hier een iets wat late blog:

Ik heb de afgelopen twee weken best veel gedaan.
Natuurlijk afgelopen weekend naar San Fransisco geweest. Wat is dit een super stad.
We vertrokken vrijdag vroeg in de ochtend (7/8 uur) omdat het 7,5 uur rijden is (wat vrij normaal is voor amerikanen). We kwamen rond een uur of 4 aan en reden gelijk naar de Golden Gate Bridge. WAUW een heel mooi uitzicht over heel de stad. 'S avonds zijn we naar een plek gegaan met een prachtige zonsondergang, we wilde daar gaan eten maar de steak was daar $50 dus zijn we maar ergens sushi gaan eten haha!
De volgende dag was een beetje minder gelopen. Mijn huisgenoten en ik sliepen ergens in een hotel while me hostouders bij een family lid sliepen. We hadden afgesproken dat ze ons om 9 uur op kwamen halen omdat we graag naar Alcatraz wilde: ze kwamen pas om 10.30 aan met excuus: we hadden ons verslapen! Maarja, wij de auto in de stad doorgereden naar phishers man's wharf, dit is een oude zeeliedenbuurt wat super gezellig is, om onze tickts te halen voor Alcatraz. Komen we daar aan; UITVERKOCHT! Godver zeg, wij hadden er super veel zin in, alle ticktes tot 8 october uitverkocht, BAH. Dan maar het plaatsje een beetje doorgelopen. We zijn daarna doorgereden naar de crooked street. Dit is een bocht weg op een hele hoge heuvel met een super mooi uitzicht. Na nog wat mooie uitzichten en bezoekjes aan mooie straten, zijn we doorgereden naar de babyshower van het nichtje van me hostfamily. WAUW wat een super huis, echt amerikaans. Hele leuke family, lekker eten en gezellig gekletst.
De volgende dag was dag van vertrek. Maar voordat we gingen moesten we natuurlijk nog even naar de mall hahaha! Helaas ben ik met behalve een mooie ervaring met lege handen thuis gekomen.

Vorige week vrijdag was ik met een vriendin naar een Youtube event geweest en heb BEKENDE youtubers ontmoet. jaja me eerste echte famous people meeting, echt een super avond!

Wat ook heel leuk is, mijn teacher vind het altijd leuk om elke vrijdag leuke dingen te doen. We zijn dus een keer op een vrijdag met onze class gaan ontbijten bij een echt amerikaans cafetje; Redondo Beach Cafe, allemaal van die ouderwetse boots om in the zitten.
Ik had samen met 3 andere vriendinnen pancakes besteld om te delen. Dit deden we omdat ons werd verteld dat je per plate 3 mega pancakes kreeg. Maar goed dat we dat hadden gedaan want wat was dat veel zeg, maar wel echt super lekker.

Vorig weekend ben ik met me gastgezin naar China Town geweest (hier was niks te beleven) dus zijn we doorgereden naar een soort markt waar ze allemaal fake dingetjes verkochten, echt super leuk! 'S avonds zijn we door gereden naar Hollywood en hebben we rondgelopen en Hollywood by night gezien. Hele mooie verlichtingen en bezichtingen.

Voor de rest van de dagen ben ik of naar het strand, coffee gaan drinken, frozen yoghurt weesten eten of naar de mall gegaan.

Hopelijk is dit een beetje een update van de laatste twee weken....

Tot volgende week!

PS:
Dankjewel mama voor de lieve positieve spreuken die je me elke dag stuurt, ze helpen me goed om me positieve sides te laten zien!

  • 07 Oktober 2014 - 11:01

    Marlijn Van De Sande:

    WAUW...... wat een super ervaringen!
    Ik ben zooo jaloers!

    Xxxx je beste vriendinnetje
    Loveyou

  • 07 Oktober 2014 - 12:39

    Sonja:

    Graag gedaaan schat, ben blij dat ik je ermee kan helpen!!
    Vergeet niet wat ik gisteren tegen je gezegd heb oké? Ga genieten!!!
    Love You dikke kus mama

  • 07 Oktober 2014 - 19:18

    Marjoru Boons:

    He Dominique ,
    Wat zie je daar veel mooie dingen .
    Woh zo'n kans krijg je niet zo vaak meer in je leven .
    Fijne tijd nog

  • 08 Oktober 2014 - 15:09

    Dymphie:

    Het klinkt allemaal super, wat een ervaringen... en je klinkt ook al wat positiever volgens mij. Lekker genieten. Gr dymphie

  • 08 Oktober 2014 - 15:29

    Tante Brigitte:

    nou nou jij verveelt je niet lees ik wel..je zal wel vaak moe zijn,en goed slapen.haha.

    dat was een heel avontuur,waar je allemaal bent geweest en gezien hebt.

    ik hoor het wel,jij hebt het daar goed in L.A..:-)

    dikke kus tante Brigitte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2014

OOPS

10 November 2014

2 months later

01 November 2014

Updatje

26 Oktober 2014

Update

12 Oktober 2014

Weer een week voorbij

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 3965

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: